31 Ekim 2013 Perşembe

[ÇEVİRİ] 31.10.13 Mamonde Weibo Fan Sohbet Etkinliği - Siwon | Part 1



Fan: Havaalanında seni karşıladığımız için mutlu oldun mu?
SW: Çok mutluyum, hepinize teşekkür ediyorum.
Fan: Çıkışından bu yana ne tür zorluklarla karşılaştın ve bunların üstesinden nasıl geldin? Hangeng'e verdiğin en anlamlı hediye neydi? Dün oda arkadaşımın doğum günüydü.Ona mutlu yıllar diler misin?
SW:Şarkıcılıktan aktörlüğe döndüğüm zaman kendimde şüphelerim vardı. Şarkıcılık oyunculuktan tamamıyla farklıdır ve çok iyi oyuncularla çalışıyordum bu yüzden fazladan çabalamak zorunda kaldım.Yurtdışı çekimlerinde dil benim için bir engeldi,zor bir süreç olmasına rağman Çince öğrenmem 6 ay sürdü.Bu yüzden çok şey kazandım.
Fan: Çin'nin neyini seviyorsun?
SW: Vapurunu~
Fan: Mamonde etkinlikleri için ne zaman Şangay'a geleceksin?
SW: Pekin'de bu etkinliğe katıldığım için gerçekten mutluyum. Umarım bu etkinlik Şangayda ki ve diğer şehirden fanlarımla buluşmama fırsat olacak.
Fan: Kore'de bir çok çaylak erkek grubu var. Bir üst düzey olarak onlara herhangi bir tavsiyen var mı?
SW: Erkek grupları arasındaki rekabet artık çok güçlü.Kendi stilime yapışmak zorunda gibi hissediyorum.Aynı zamanda her fanın sevgisi hazine gibi olmalıdır çünkü onların sevgileri artistleri için samimi ve koşulsuz.
Fan: Çinde ki çalışmalarına daha fazla odaklanacak mısın?
SW: Umarım herkesi görmek için buraya gelmeye daha çok şansım olur. Çin'i seviyorum: ^)
Fan:Çekimler için Tayvan'a gelme şansın var mı?
SW: Bir şansım olursa oraya gitmek istiyorum.
Fan: Siwon Oppa, bugün benim doğum günüm!
SW: Mutlu yıllar^^


kaynak:sup3rjunior.com
çeviri ve paylaşım:Siwonest Turkey - Siwonster   

0 yorum: