31 Ekim 2013 Perşembe

[ÇEVİRİ] 31.10.13 Mamonde Weibo Fan Sohbet Etkinliği - Siwon | Part 2


Fan: Master Choi, Ne tür rollerde rol almak istiyorsunuz?
SW: Rol almak istediğim çok fazla rol var. Şansım olursa kişiliğimden çok farklı olan bir rol denemek istiyorum.
Fan: Enerjik ve iyi bir formda olmak için sırrın nedir?
SW: Çalışmadığım zaman yeterince uyuyorum ve bu yıllardır çalışmadığım zamanlarda yaptığım bir alışkanlıktır.Kendiniz için uygun olan cilt ürünleri seçmek de önemlidir.Benim Mamonde ürünleri kullamayı seçtiğim gibi. :)
Fan: Kendini şarj etmek için tatile nereye gideceksin?
SW:Bu yıl Kudüs'e gitmem için bir şans vardı, iyi bir duygu oldu ~Eğer tatilim olursa oraya tekrar gitmek istiyorum.
Fan: Sj neredeyse 8. yılına girdi. 8 yıl boyunca olan özel anılarımız için teşekkür ederiz. Hepinizi sonsuza dek seviyoruz. Asla değişmeyecek!
SW:Bende hepinizi seviyorum :^)
Fan: Siwon Weibo'da birçok düşünce ve felsei düşünce paylaştı. Neden böyle genç yaşta bu kadar derin düşüncelere sahipsin?
SW: Herkesle okuduğum alıntıları paylaşmak istiyorum~
Fan: Oppa,yakında sınavım var. Bana şans dile!
SW: Fighting~~ Asa Asa fighting
Fan: Oppa Seul turu için herhangi bir önerin var mı?
SW: Myeongdong'u tavsiye ederim çünkü iyi yemek ve eğlence var.Ve birçok kozmetik mağazası.. Mamonde'yi ziyaret etmeyi unutma~ kekeke.
Fan: Birçok hayır etkinliklerine katıldın.Bir sanatçı ile bu sadaka etkinlikleri arasındaki ilişkiyi nasıl görüyorsunuz?
SW: Çin'de büyük hayır işlerine katıldığım için gurur duyuyorum. Elimden gelenin en iyisi şeklinde daha fazla kişi yardım etmeyi umuyorum.
Fan: Oppa, biz Çince yazıyoruz.Anlayabiliryor musun?
SW:Bir çevirmenim var bu yüzden anlayabiliyorum.
Fan: Oppa, şimdi derste olan bir öğrencisiyim.Bana bir cevap ver lütfen ve dersime geri döneyim.
SW: İyi ders dinle!Fighting~ Asa!
Fan: Siwon, havaalanında olan fanları seviyor musun?Senin için fan nedir??
SW: Beni sıcak karşılayan herkese her zaman teşekkür ederim.Burada olduğun için,orada benimle olacağın için, Super Junior ile olacağın için.
Fan: Mamonde kadın tabanlı kozmetik markası.Yakışıklı bir adam olarak kadın ürünlerini desteklemenin ne gibi avantajları var?
SW: Erkekler de günümüzde cilt bakımına önem veriyor ve ben de herkes gibi ürünleri paylaşmak istiyorum. Daha fazla kadın hayranım olsun istiyorum bu yüzden hayranlarım ile güzel birlikte olmak için daha mükemmel olmak istiyorum.
Fan: Sigh, bana cevap vermeyeceğini düşünüyorum ....
SW: Neden???
Fan: Oppa hala SJ'in komik fotoğraflarını istiyor musun? Bizde Heechul’un var.
SW:Eğer varsa onları bana gönder. Hahaha.
Fan: Zayıf bir vücude sahibim herhangi bir önerin var mı?
SW: Yeterli uyku ve daha fazla egzersiz.
SW: Bugün Mamonde etkinliğine katıldığım için mutluyum.Weibo aracılığıyla pek çok hayranla konuşmak ilginç. Herkesin saat 15:00'da Chongwenmen'e gelebileceğini umuyorum! Yarın görüşürüz!


kaynak:sup3rjunior.com
çeviri ve paylaşım:Siwonest Turkey - Siwonster 

0 yorum: